lauantai 28. kesäkuuta 2014

Forssan-näyttely 28.6.2014

Päätimpäs tässä pikku hiljaa ryhdistäytyä, tässä blogin päivittelyssä. Paljon on ehtinyt tapahtua mm. Oikku suoritti Kiva Koira Kansalainen-testin hyväksytysti, ja pääsi Ystäväkoira-harjoittelijaksi! :)



Tänään oltiin siis Forssan näyttelyssä. Oikku päräytti ensin kehään ja Oikkumaisella tavallaan oli oma itsensä. Sieltä kuitenkin sai AVO-ERI1! :) Ilman SAata nyt kuitenkin jäätiin... :(

Oma oli seuraavana vuorossa ja toinen esiintyi niin kauniisti! <3 Sai JUN-EH3. Tuomarin mukaan oikein lupaava pentu, mutta veilä kehityymätön. Olen kyllä itse iahn tyytyväinen, Oma esiintyi oikein kauniisti, ja liikkeet olivat taas uper hyvät! :)

Tänään korkattiin myös Jackyn kanssa mun ihan ensimmäinen virallinen Junior Handler! :) Suhteellisen hyvin me siellä mentiin, vaikka ei sijoituttukkaan. Olen tosi tyytyväinen Jackyyn joka niin mallikkaasti toimi mun näyttely koirana! <3 Kyllä jokaisella pitäisi olla oma lempi-karhu! <3 ;) Kiitos vain Johannalle taas koiran lainasta! :)

Nyt odottamaan Oman kanssa Sawo Showta jossa olen ilmoittanut sen Perjantaille ja Sunnuntaille näyttelyyn ja Lauantaina Junior Handleriin! :) Siellä pitäisi myös esittä Marin pumi Vilhelmiina! Jännää... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti