perjantai 29. maaliskuuta 2013

Kisat TSAU:lla

Moikka!

Tänään altiin agility kisoissa TSAU:lla turussa Eijan ja Annin kanssa. Mua jännitti ihan sikana ja olin aivan paineessa!

Ekaka oli vuorossa Reiskan agi rata. Reiska meni ihan täydellisesti! NIIIIIIIIIN hieno poika! <3 5 vr tuli valitettavasti AA:n kontaktilta mutta ei se haittaa. Sijoituttiin 8 sijalle. Ihan hyvin mun mielestä.


Tästä mun ja Reiskan agi radan videoon! :)


Seuraavana oli Oikun Hyppyrata joka meni ihan päin puuta. Oikku ei tullut putkesta ulos vaan jäi sinne kuseksimaan... Sieltä sitten hyl... :( Tästä en edes viitti laittaa videoo! :DD


Seuraavaks mentiin Reiskan kanssa hypärille. Ite töpeksin kakkos esteelä niin sieltä hyl mutta se ei haitannut! Hienosti mentiin silti!! :)

Tästä mun ja Reiskan hyppyradan videoon! :)


Seuraavaks oli sitten Oikun agi rata ja se meni jo paremmin, 10 vr ja 5 sija. Yli aikaa kyllä tuli... Oikkulla oli joku lahna fiilis että se ei taas liikkunu mihkään... :( Tässä nyt kuitenkin video.

Oikun ja mun agi rata

 Seuraaviin kisoihin meen reiskan kanssa luultavasti 14.4 Vantaalle! :)


-Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti